Snemrcan Kızlar selam 4-5 gündür mahvoldum öksürmekten doktorlar ilaç da vermiyor en son göğüs hastalıklarına gideceğim ama gebeliğin ilk ayları korkuyorum bit şey olur mu bebeğe zararı falan
Laydyg Snemrcan bebeğe zararı olur mu acaba ? Bende bugüb çok öksürük var nasıl geçer sizin geçti mi öksürük
asil15 Snemrcan kızlar ilk aylarda zararlı oluyor öksürük bilginiz olsun bol bol sicak şeyler ve hava almaya dikkat edin
Snemrcan Laydyg Bisolnatur diye bir doğal içerikli öksürük şurubu var doktoruma danıştım içebilirsin dedi beni rahatlattı sizde biz danışın ona göre kullanın
asil15 Laydyg bende mevsimsel alerji var ondan dolayı çok fazla öksürük oluyor doktorum gebelik sırasında ilk haftalarda tehlikeli oldugu söylemişti.
Talentedmom Snemrcan çok geçmiş olsun öncelikle siyah turpun içini oy içine bal koy akanı tüket çok iyi geliyor bir de tereyağını erit pekmez koy istersen limon da sıkabilirsin o şekilde tahta kaşıkla tüket bu da iyi geliyor