Kızlar yaklaşık 30. haftam da kolestaz olduğumu öğrendim ilaca başladık kaşıntılarım geçti ama 35. haftam da tekrar başladı kan değerlerine bakıldı düşük ama neden başladığını anlamıyorum özellikle ayak tabanı ve avuç içi ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yok doktora sordum o da geçebilir dedi ama ya geçmezse yaklaşık üç gündür çekiyorum bunun öncesinde portakal ve limon tüketmiştim Onlarda kaşıntıyı arttırmış olabilir mi bilmiyorum ama çok yoruldum bir önerisi olan var mı