Hukukcunuz25 38-5 haftadayim bu gün doktor git 15 gun sonra gel dedi başka da birşey demedi benim bildiğim 40. Haftada doğum oluyor bende dalginlikla soramadim da simdi kafam karıştı 🤣bileniniz varsa yazarmisiniz
Tugceelanaz Hukukcunuz25 Normalde her 3-4 günde bi gitmen gerekiyor bu haftalarda nst , bebeğin suyu felan bakılıyor Karışıklık oldu heralde ? Sen dinleme git 3-4 gün sonra
Edos_32 Hukukcunuz25 38+4 benim de artık 4 5 günde bir gidiyorum kontrole 15 gün sonraya atması şaşırtıcı siz 15 gün beklemeyin derim 🌸
Elifff2112 Hukukcunuz25 38. Haftada 1 hafta sonra gel dedi 39 da gittim artik 3 gunde bir geliceksin dedi doktorum bir yanlışlık var bence
Hukukcunuz25 Tugceelanaz nstye yalnızca bir kere girdim sancim cikmadi son haftalarda sanci cikmamasi acaba dogumun uzak olduğu anlamına mi geliyo
Nesrnn 36 dan sonra doktorum 3-4 günde bır cagırıyor suanda 38+4 haftalıgım daha temkinli sız 3-4 günde bır gıtmeye calısın bu haftalar cok onemlı