biriki- 2 li sonuçum bugün çıktı. Doktor orta riskli dedi oda yaştan dolayı 31 yaşındayım fetal dna önerdi sizde yorumlarmısınız ? Resmen mecbur yaptır kesinlikle yaptır dediği için biraz endişelendirdi. Aslında risk o kadar da yüksek değil bence .
Mucizemyoldaaa_ biriki- değerin altındadır yazıyor bu testlerde yanılma payı var biliyorsunuzdur ama içiniz rahat edecekse fetal dna da yaptırın
obiranne3 biriki- ben tamamen fetal dna yapan yerlerle anlaşmalı olduklarını düşünüyorum. hamileyim 2 gebeliğimdede sıkıntı olmadı sağlar. 29 yaşındayım, normalde huyum değildir dörtlü test 2 li test yaptırmak. zaten detaylıda bakıyor ne gerek var düşüncesindeyim. doktorumun konuşması üzerine gönlü olsun diye yaptırdım ayak üstü oda yani. bendede orta risk çıktı. detaylıy girdim ne hikmetse, sol bacak kısa denildi diğer herşeyi çok iyi sıkıntı yok. fetali önerdi. anlşmalı oldukları yerler bariz belli kağıtları hazır. içime korku düşmedi mi düştü kendi kendime yaptım. gittim özele randevu aldım onların ultorosonları detaylı modu var o moda geçip baktırdım hiç bişey olmadıiını ayağını yanlıl ölçtüğünü. olarak bu tabloda risk görmediğini söyledi.
biriki- @"Mucizemyoldaaa_ içimde hiç kuşku yok ama eskiden doktorlar mecburi tutmuyordu bu durumu artık neden illa yaptırın diyorlar onu anlamıyorum
biriki- @"obiranne3 katılıyorum galiba artık bu durumu doktorlar için prim alma meselesi yaptılar herkes bir yarış halinde olan bize oluyor.