Meral_63 Evet arkadaşlar bu ayda hamile olanlar gelsin bilgiler birbirmize verelim kese falan gören oldumu
Lolitax Meral_63 bende varım 😍 ben regldan 1 gün önce kan verdim beta 218di o gün ultrasonlara baktılar ama kese görülmemişti bugünde sağlık ocağında kan verdim
Ayseguls_baby Meral_63 görürsün canım ben hem keseyi hem bebeği hem de yolk sac kesesini gördüm geçen hafta
Ayseguls_baby minikari 5+3 de gördüm canım alttan baktı doktorum, yarına da kalbini duyarız inşallah ❤️
minikari Ayseguls_baby canım yarın benim de randevum var 5+4 te bende keseyi gördüm insallah yarında karından kalp atışlarını duyabilirim Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🌸🤲🏻🤲🏻🌸 Allah’ın izniyle güzel haberlerle geliriz
Ayseguls_baby minikari amiin canım seninle aynı hafta gündeyiz sanki öyle hatırlıyorum ❤️ biz bugün 6+4 üz
minikari Ayseguls_baby aynen canım benimde aynı 🌸🤲🏻 Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım insallah
Ayseguls_baby minikari Amin canım inşallah, Rabbim bekleyen herkesin kucağını doldursun beklemek çok zor ama çok güzel mükafatı ❤️