Ozge47 Sizin hamilelik nasıl gidiyor Neler almaya başladınız Hastane çantasını ne zaman hazırlamayı düşünüyorsunuz? Heyecan Varmı?🤍
Kubra001111 Ozge47 hastane çantamı hazırladım alışveriş bitti kiyafetler yıkandı dolabına asıldı 🌺haftaya kontrol ve nst var 35.haftada
Selin3434 Ozge47 34+2 İlk nstye bu hafta girdik . Artık her hafta kontrol var haftaya doktorumuz tekrar çağırdı Hastane çantamız hazır herşeyimiz hazır 🥰
Pinkfloydd Ozge47 Ozge47 32+3 üz bizde herseyini yıkadım ütüledim çantasına koymak kaldı eksikler aklıma geldikçe alıyorum temizlik ufak tefek şeyler kaldı ama ben iyice ödem oldum sistim baya ☺️
Ozge47 Kubra001111 ben 34+0 nst’ye girdim heyecan dorukta sağlıkla çocuğumuzu kucağımıza alalım hepimiz
Cansel22_ 35 haftalığız çantamız hazır odamız hazır 2 haftada bir kontrol ve nst giriyoruz geriye yolundaaa🤰💪🏼💕🧿😂
Ozge47 Selin3434 teşekkür ederim sağlıklı kucağınıza alın inşallah her an doğacakmış hisssini siz de yaşıyor musunuz acaba?
Glhayat_54 Ben kendim hazır değilimki çantam hazır olsun 😂😂pööff zaman cok hızlı geciyor yaaa niye böyle oldukii.. haftadayım
Ozge47 Glhayat_54 niye öyle düşünüyorsunuz zorlu bir gebelik mi geçiriyorsunuz acaba ? ilk gebeliğiniz mi
Glhayat_54 Ozge47 Bu ama hiç doğuma hazır değilim bilmıyorum.. 1.de böyle değildim zaman gecmıyordu doğumda cok rahat olmuştu. Sanırım aradan 8 yıl gecince yaşlandığını yapamıcağını düşünüyor insan 😂🙈
Ozge47 Kubra001111 ilk gebelik olduğu için heyecanlı tarif edilemez duygular bir yandan da çok duygusal 🥹🤍 sizinki nasıl geçti efendim
Kubra001111 Ozge47 ben daha nst girmedim benim de ilk gebeliğim heyecan stres karışık duygular içindeyim 🌺
Ozge47 Pinkfloydd bol bol yürüyüş yapın su için aslında yürümeyi normalde çok seviyoruz ama bu aylarda yürümek böyle hiç hoşuma gitmiyor hiç yürümek istemiyorum ben şahsen 😂
AybenYB Ozge47 çok heyecanlıyız, daha odası hazır değil, ama dolabı ve kıyafetleri hazır yıkandı ütülendi koyuldu, hastane çantasını hafiften oluşturmaya başladım
Ozge47 AybenYB kaç haftalıksınız bütün anneler heyecanlı Rabbim sağlık sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin
bebegimibekliyorum__ Ozge47 35. Haftaya girdik bebek eşyaları tamam kendi alacaklarım var lohusa takımı vs hastane çantası hazır değil bebek eşyaları dizilmedi inşallah haftaya yapacağız onları ve haftaya kontrolüm var nst ye girerim herhalde ama bilmiyorum
Ozge47 bebegimibekliyorum__ tabii bizim de eksiklerimiz var yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyoruz nst 33 haftadan başlıyor yanlış değilsem sağlıkla kucağınıza alın
Ozge47 Glhayat_54 daha çok gençsiniz her hamilelik ayrı duygusu ayrı heyecanı var mutlaka sağlıkla bu yavrunuz da kucağınıza alırsınız aslında bu aylarda pek bir şey yapma hevesi kalmıyor 😂 havalarda bunaltıcı olunca