1prensesannesi01 ilk hamileliğimde bulantımı kesiyor diye hep içiyordum çok şükür bebeğimde yenidoğan tüm bebeklerde olan gaz dışında ekstra gaz olmadı hatta o da çabuk bitti çok şükür yani benim bebeğimi etkilemedi, şu an ikinciye hamileyim yine içiyorum çünkü berbat bulantılarım var başka birşey düşünemez haldeyim