07-humeyra 30 haftalik olduk ama bu kac gundur karnim asagi dustu sanki nefes almalarimda gecti zaten cok yukar cikmamisti ama bir yerimde agirmiyor evham yaptim sizin nasil
Ebru_ebru 07-humeyra Benim 1 ay önce düşmüştü ama bebeğim makat gelişti bugün 1 hafta oldu doğum yaptım karın düşse de doğum hemen olmuyor canım
07-humeyra Ebru_ebru ay olmasin yani 3. Gebeligim ama emdise ettim digerlerinde boyle olmayimca 28. Baftada bas asagiydi suan bilmjyorum