Benimde 8. Haftayım ikizlerimin kalbi durmuş. Nasıl dayanıcam bende bilmiyorum. Rabbim sanada sabır versin. 2. Kaybım bana suanlık kürtaj demedi doktor. Kendiliğin düşecekmiş. Olmazsa kürtaj. Belki bir umut diyorum belki 1 hafta sonra kalp atışı olur diyorum 🥹🥹🥹🥹🥹🤲🤲🤲