Yarın başka hastaneye gıdecez ınsallah bebegımın kalbının attığını görürüm kızlar nolur dua edın kalp atışını duyuyum yarın 7+2 olucaz , eğer duyamazsam kürtaj dedıler ama ben kürtaj olmak istemiyorum.. içimde bi ses bebeğimin benımle olduğu. Böyle benımle aynı durum yaşayan varmı