Kızlar size bir şey danışmak istiyorum. İdrar torbama yakın miyomum var keseyi engellemeyecek yerdeymiş. Hamileyim aynı zamanda. Doktorum normal doğum yapamazsın, sezaryen olmalı dedi. Arkadaşlarımla konuşunca da devlet hastanesine de görün, bazı doktorlar normal doğumu desteklemiyor fikir al dediler kafam karıştı. Miyomu olup da normal doğum yapanınız var mı, veya bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim.