Mavera316 benim hiç sancım yoktu Ben sadece şöyle anlatabilirim suniye başladığım sancımı, adet olacağımiz zaman kasıklarda minik minik kramplar olur ya ağrılar Ben de o şekilde başladı. Açılmam ilerledikçe bunun seviyesi arttı acilma 8-9 Olana Kadar o kramplar ağrılar hepsi dayanılacak seviyedeydi. Son yarım saat açıklığın tam olduğu zaman zaten çatala aldılar oradaki sancım çok yüksekti ama o yarım saat Göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Sancı bittiği an kalktım kendi üzerimi kendim giyindim Normalde yardımcı ablalar vardı onların yardımını istemedim çünkü sanki daha demin doğum yapmış kişi ben değilmişim gibiydim kendimi iyi hissediyordum. Normal sancısı ile suni alan kuzenim var yakından bildiğim O da keşke doğum başladığı andan itibaren alsaydım doğumunu hızlandırdı Evet kendi sancınla beraber olunca şiddetli olabiliyor diyordu.