Beyzsa Kızlar gebelik şekeri olup doğum yaptiktan sonra bebeği küveze giren yoğun bakımda kalan var mı bebeğim 2 hafta önden gidiyor gebelik şekerim var dikkat etmediğim zaman en fazla 170 gördüm tokluk doktorum biraz korkuttu dikkat etmezsen bebek doğduğu zaman seker yüksekliği olur yoğun bakımda yatabilir dedi yaşayan var mı böyle bisey süreciniz nasıldı
Basakparlar Beyzsa benimde 3 hafta önde gebelik öncesi diyabetim bana öyle birşey söylemedi doktorum insülin kullanıyorum o şekilde önlem alıyorum
bikbikbikaak Beyzsa Evet bana da benzer bilgilendirmeyi yapmıştı ama sizi korkutmuş beni bilgilendirmişti sadece ben çok sorduğum için. Sorun olmadı şükür bizim
Nazf Beyzsa Bende de gebelik şekeri çıktı Ama ben yedigime ictigime çok dikkat ediyorum en fazla 150’yi falan gördüm 1-2 kez o da 2 hafta içinde Diyetin dışına cikmanbir sorun olmaz Ama evet şeker yüksekliği bebeği etkileyen bir durum malesef :(
Beyzsa sednc0 dahiliyeye diyetisyene yönlendirdi yarın gidicem ama haftam da az kaldı 1 2 hafta da duzelirse düzelir açıkçası 35 hafta olucam zaten
babyloving Basakparlar sıkıntı olur dediler mi peki benimde iki hafta önde gidiyon bütün gelişimi doktora soruyorum bi açıklama yapmıyor kafası büyük demekten başka
Basakparlar babyloving diyabet hastası olduğum için bebek iri insülin kullandığım için uzun süre şekerim yüksek kalmıyor o yüzden sıkıntı olmayacağını ve iri bebek olduğu için normal doğum olmayacağını söyledi doktorum
babyloving Basakparlar canım benim de önde gidiyo da mesela kilosu haftasıyla uyumlu gidiyo benimki de iri bebek mi sayılıyo mesela bütün ölçüleri 32 kilosu 30 hafta . 30 haftalıkken gitmiştim
fatmaanuurr22 Basakparlar insülin kullanmadan önce değerlerin kaç çıkıyordu şuanda nasıl çıkıyor canım dengeledi mi peki benimde şekerim açlık düşük çıkıyor tokluk yüksek çıkıyor bazen tersine dönüyor yani bir türlü dengede durmuyor
Basakparlar babyloving genetik olabilir senin bacakları kafası önde eşin de senden kaynaklı olabilir boy uzunluğu kafa büyüklüğü karın çevresi yani kilosu haftasına uygunsa normal genetik büyük ihtimalle
Basakparlar fatmaanuurr22 insülin kullanmadan önce glifor 1000’lik sabah öğle akşam kullanıyordum gayet normaldi şekerim hamile kalınca hap yasak insülin başlandı benim tokluklar da açlıklarda yüksek ama kısa süreli oluyor insülin hemen devreye giriyor düşüyor şeker mesela sabah açlığım 150-140-170 çıkıyor tokluklarımda 120 ile 160 arası sizin tokluklar kaç insülin kullanıyor musunuz
Beyzsa Nazf diyetim yok işte benimde liste almak için dahiliyeye gidicem ilk ordan diyetisyene yönlendirir inşallah devlet hastanesine gidicem cunku direk yok herhalde diyetisyene randevu
fatmaanuurr22 Basakparlar ben dün itibariyla ölçüm yapmaya başladım çok dengesiz çıkıyor sonuçlar 229,147,194,122,171 yokluklar böyle çıkıyor maalesef bir hafta ölçüm yapıp doktoruma götüreceğim sonuçları
Ananim Basakparlar fatmaanuurr22 Benim aile öykümde şeker hastalığı yok ama bugün açlık normal tokluk ise 167 ile yüksek çıktı. Salı günü şeker yüklemesi yaptıracağız. O güne kadar açlık tokluk bakmam lazım ama asla yapamıyorum delemiyorum parmağımı nasıl yapıyorsunuz 😰😰
Basakparlar fatmaanuurr22 diyet önerecektir yine ölç gel der yine aynı olursa insülin başlanır benimde yüksek ama benim hızlı düşüyor insülin kullandığım için
fatmaanuurr22 Basakparlar zaten diyetle şuanda böyle çıkıyor sonuçlar diyete devam ediyorum diyetisyen eşliğinde ama sonuçlar yine yüksek yine dengesiz ne olacak bilmiyorum ki ya ilk gebeliğim korkuyorum 🥹