Cemre2019 36+5 günlüğüm ve belden agrılarım vuruyo bacak aralarım agrıyo sezeryan olucam ama dogum sancısı olabilir mi ???
bebekteyaparimkariyerde Cemre2019 süre tuttun mu canım aynı aralıklarla mı geliyor yada duştan sonra azaldımı
Cemre2019 Mimnak eşimi bekliyorum canım gelsin gidicez. De emin olamadım sancı var mı yok mu ayakta durmakta zorluk cekiyorum ara sıra
EceBaysal Doğum sancısı düzenli oluyor belirli aralıklarla yani 10 dakikada sonra gelen sancı 3 dakika sonra bidaha gelirse doğum sancısı değildir. Doğum sancısı 5 dakikada bir bidaha 5 dakikada bir. Bir daha 5 dakikada bir girer. Düzenli ve şiddetli olur. Belden tatlı tatlı girip karın bölgesine yayılır ağrı. Karnın taş gibi sert olur taşa yada masaya vurduğun gibi sertleşir ☺️🙏🏻
Cemre2019 Gamzeemrmrt bebekteyaparimkariyerde EceBaysal Valla acile gittim kızlar. Ne acılma var ne de sancı. Ama dustan sonra agrı gitti sayılır cok fazla aralıklarla oldu sadece. İyi kide gitmişim ama gün verilmemişti yarın sabah anestezi için cagırıldım gün vericekler 😌