Hanımlar hamiş hemcinslerimin içini bir nebze rahatlatmak istedim. Bugün şeker yüklemesi yaptırdım gitmeden önce aşırı endişeliydim. Çevre baskısı bir yandan kafa karıştıran doktorlar diğer yandan baya kararsız kalıp sonunda bebeğimin sağlığı için yaptırmaya karar verdim. Hiçç korktuğum gibi olmadı çok şükür hatta eşim çalıştığı için kendi aracımla tek başıma gittim geldim. İlk açlık şekerime bakıldı sonrasında eczaneden 75 mg glikoz almamı istedi doktorum. Orada bir sağlık çalışanı hazır karışım şeklinde alırsan daha rahat içersin meyve suyu gibi oluyor dedi. Maalesef yakındaki eczanede toz şeklinde vardı 250 ml suyla pet şişede karıştırmamı söyledi eczacı. Tadı bildiğiniz koyu kıvamlı şerbet 😄 içmesi bir tık zordu ama tek dikişte içerseniz daha kolay oluyor. Sonrasında 1 saat ve 2 saat arayla iki kez daha kan verdim ve bittii. Normalde çok panik bir insanımdır yani yok yere kendi kendimi telaşlandırıp tansiyonumu düşürebilirim😄 Ama hiç korktuğum gibi olmadı hatta acıktığımı bile hissetmedim. Yani hanımlar benim gibi endişe eden yaptırmaya çekinen varsa korkmasın çok basit bir işlem sadece aralarda beklemek yoruyor yanınıza vakit geçirebileceğiniz kitap vs alabilirsiniz. Umarım birilerine yardımcı olur yazdıklarım sorusu olan varsa cevaplarım seve seve 🎀