İkili testim 187/1 benim de yüksek riskli çıktı, fetal DNA yaptırdık, bir hafta zor bekledik, aşırı kaygılandık, temiz geldi çok şükür, şimdiki aklım olsa direkt fetal DNA yaptırırdım. Gereksiz yere telaşa sokuyorlar gebeleri. İkili test genelde böyle çıkıyormuş ve hata payı çok yüksek.