Dün sezeryan oldum, ayağa kalkmakta çok zorlanıyorum. Yarın hastaneden çıkışım yapılacak ama nasıl çıkacağımı bilmiyorum, katta benimle birlikte sezeryan olup seke seke gezenleri görünce sinir oluyorum. Yani bende istiyorum ama ayağa kalktığımda aşırı bir yanma sanki bişey oraya yapışmış gibi tuhaf bir his tarifi yok sanırım. Yürümek için çok çaba gösteriyorum ama kısa mesafe yürüyebiliyorıö sadece ve çok üzülüyorum herkes hemen iyileşmek kalkmak zorunda mı bir tek ben mi böyleyim