Kızlar artık regl olmam lazım 2-3 gün gecikti. Gögüs ağrım karnım ağrım var. 2 gündür kahverengi akıntı geliyor. Dün çok azdı bugün biraz daha geliyor ama kahverengi. Nedir bu? Yarın doktora gideceğim ama inanılmaz korkuyorum bir zarar verdim mi kendime diye. Bu ay maxijuno kullanmıştım.