Ben yaz bebeği olduğu için bir kaç gün sonra doğum var bebeğe hastane çıkışı koydum tulum tarzı değil de alt üst şeklinde koydum alt değiştirmesi daha kolay olur diye şapka bez bebek battaniyesi takım yapıp hemşireye verilecek diye ayırdım ayrı eten iki zıbın iki alt iki üst olacak şekilde yedek kıyafetlerini koydum yedek şapka eldiven çorap koydum yedekleri ikişer tane koydum birde kalın bir battaniye koydum ne olur ne olmaz diye ağız mendili koydum bebek bezi koydum 5-10 adet kaşık biberon koydum , emzik, göğüs ucu, alt temizleme pamuğu ve ıslak mendil koydum. Kendime de iki takım lohusa kıyafeti elbiseli ve alt üst takımlı , depent koydum , baş örtü koydum , hastane terliği koydum, hoşaf kaynattım onu koycam, sütyen kilot vs iç giyim makyaj malzemesi kremler koydum kapattım çantamı