Sule45 Kızlar regl olacakmışım gibi ağrım var 34+5teyim geceden beri var şuan sürekli oluyor geçmiyor gece ara ara giriyordu doktora gideyim mi normal bir ağrı mı sizce
Yaren-kayranik Sule45 cnm bence sancın çoğalmadan gitme sıkıntılı bir durum yoksa benim de nişanım geldi şuan bekliyorum sancıların çoğalmasını
nevaneva Yaren-kayranik 37. Haftaymışsınız postlarınızda gördümde bebeğiniz kaç kilo acaba bende yarın çatı muayenesi olcamda 37 deyim heyecanlym biraz doktor doğum şekline karar vercek 🥲