Nesque Arkadaşlar 40+1 haftalık oldum. Bebeğim halen gelmek istemiyor. Doktorum pazartesi tekrar kontrol edecek nstde 0 sancı çıkıyor pazartesiye kadar açılmam sancım olmazsa salı sezeryana alacak. Doğumu hızlandırmak için neler yapabilirim?
ArasveAnnesi21 Nesque hurma ananas yemek merdivenleri ikili çıkma falan yapın derler genelde böyle aksanlı yürüyüş hakkınızda hayırlısı olur inşallah