Lolo21 selam, geçmiş olsun. 22. Haftada bende de 21 mm grade 3 olarak böbrek genişlemesi görüldü. Daha önce böbreğimden operasyon gecirdiğim icin ürolojiye Ben rutin kontrole gittiğimde tesadüfen öğrendim. Stent takılmasının uygun oldugunu söyledi böbreğe zarar vermis. Ama tekrar gideceğim. Siz üroloji doktoruna gidin. Kadın doğumcumda agrın yoksa önermiyorum dedi. İki ucu bklu değnek benim durumum. Siz aksatmayın görünün