kızlar merhaba, bugün endokrinoloji doktoruna gitmiştim ve gebelik şüphesi olduğunu söyleyince kan tahlilinde ona da baktırdı. sonrasında arayıp gebelik olabilir bir kadın doğuma baktırın dedi, tabii o sevinçle biz kadın doğuma gittik fakat son adet tarihim 16 nisan olduğu için henüz gebelik belli olmayabilir dedi doktor ve ultrasonda da görünmedi. o doktor da emin olmak için bir kan tahlili yaptı ve beta hcg 11,4 çıktı, referans dışı görünüyor yani gebelik var mı emin olamadım ne diyorsunuz 🙈