yacem canım benim eşimde 6 ay önce oldu 6 ayda anca toparlıyomus ama gecen ay ben hamile kalmıstım bu ay aldılar 8 haftalıkken tam ilesmeden tuttu galiba amaliyatta bişey yok bizimde yoktu hiç soerm suan 6 ay gecti doktor bitkisel ilaclar verdi simdi 3 katına cıktı sperm hala devam ediyo ilaclara insallah biraz daha gectimi direk cocuk olur kuzum bizimde aynıydı ama amaliyattan sonra direk düzeliyo 6 ayı gecince yükseliyo sperm degerleri üzülme sakın ama hemen güzel doktra gtsin amaliyat olsun nerde yasıyosun sn canım