Arazynp bence koyulaşmanız güzel dış gebelik bunlarla öğrenilcek şeyler değil malesef ben gebeliğimi öğrenip 10 gün sonra kanamam olunca düşük oluyor sanmıştım sonrasında kanamam bitip tekrar başladığında kan verip dış gebelik olduğunu öğrendim nerden baksan 1 ayı var bunun, zaten ilk kanından 10 gün sonra kesen gözükür bu hamileliğimde de bi kere kan verdim 38 çıktı 10 gün sonra doktora gittim sürekli kan verip kendimi strese sokmak istemedim, bu birazda senin yönetebileceğin bi dönem, dış gebelikse de erkenden öğrenmen zor anca yine 10-15 günü geçmesi gerekiyor doktor kese göremicekte vs