[silindi] pcosla 1.5 sene hamile kalmaya calistim. Ilaclar catlama igneleri falan olmadi. Bitek kilo almistim kilo ver demisti doktorum hamile kalmaman icin baska hic bi sebep yok demisti. Kilo verdim sonra bitane doktor var cok guvendigim ama muayene ucretleri pahaliydi en sonunda hep ona gitmek gibi bi niyetim vardi. Gittim. Muayenede hic bi bulgu olmadj hamile kalmamak icin hic bi sebep yok dedi. Rahim filmi istedi. Sebebini bilimsel olarak aciklayamadigimiz ama ortam temizligi olarak gordugumuz bi islem dedi. Rahim filmlik bir sorunun yok ama bi ortam temizligi yap bakalim dedi tamam dedim. Sonra 1 ay korun 3 ay dene baktin olmadi asilama yapariz dedi. Gene tamam dedim ve 4. Ayda hamileydim. Son aydada esimle nasil olsa asilama yapicaz dedik kasmadik kendimizi ve aklimizdan o ay nasil olduysa cikti bebek konusu stresi. Ve olmustu. Sana tavsiyem bi rahim filmi cektir ve kendini rahatlat bi sekilde. 2016 da basladik bebek istemeye 2019da hamile kaldim. Biyolojik olarak bir sorun yok ise, sadece stres emin ol buna.