[silindi] adetim çok düzensizdi . Bir ay oluyordum 2 ay olmuyrdum birde çok yoğun görüyordum o yüzden doktora gittim pcos olduğunu söyledi folik asit verdi suya katılandan 6 ay onu içtim . Sonra yine olmuyordu ovilasyon çubuklarından aldım ve o zaman anladım pcos benim yumurtlama günümü değiştirmiş yani vücudum da hormon olarak dengesizlik oluşmuş . Reflimden 20 gün sonra yumurtlama gördüm ve o günü değerlendirdik ayaklarımı kaldırdım . Diğer ay yine reglim geçikti ben umutsuzdum çünkü o duruma alışıktım gecikmesinden doktorum test yaptı be günü gününe tutmuş hamile olduğumu öğrendim