Kelebek7 Adetim dün olmam lazım dı Olmadım bugünde olmadım Belirtisi arada kasık sancısı idrara çok çıkma Bilmiyorum Adetime blr gün önce test yaptım Negatif dı
YagmurDaskn Kelebek7 İnşallah hamilesindir. Ama bu kadar çok takmamaya çalış. Belki stresten ve ya üşütmekten gecikmiş olabilir. Hayırlı haberler al inşaAllah
Deletedmom434 Kelebek7 Umarım gebelik vardır hakkında hayırlısı olsun. Gebeliğe eğer çok kafanı taktıysan psikolojik gecikmede yaşıyor olabilirsin☺️