Selamün aleyküm kızlar.39+3 de doğum yaptım
Bir ay önceden sürekli sancım vardı adet sancısı kasılmalarım çok oluyordu 39+3′te Sabah 7.30 gibi sancılarım gelmeye başladı 5 dakika düştü ve sabah tuvalete gittiğim zaman baktım ki çok hafif suyum gelmiş iç çamaşırım ıslanmıştı tabii hemen doktora gitmedik ben biraz pilates topunda hareket yaptım evi topladım son kalan eşyaları hazırladım ondan sonra eşimi uyandırdım eşim oğlumu okula bırakıp geldikten sonra 10 gibi hastaneye gittik ve arabada Meryem Ana otunun suya koyduk daha önce suyun üzerine Meryem suresi okunmuştu girişimizi yaptıktan sonra hemen alttan baktılar ve bana 6 santim açıklığım olduğunu söylediler hemen yatışımı yapıldı üstümü giydirdiler nstye bağladılar ve sancım çok şiddetlendi dayanacak gibi değildim.sonra tekrar hemşire geldi ve 7 santim olduğunu söyledi tabii biraz sancımı daha fazla çekmeye başladım ve daha çok şiddetlenmeye başladı en son geldi artık doğum başlamıştı hemen hazırlıklar falan yapıldı artık dayanılacak gibi değildi 11′i 45 geçe de kızımı kucağıma aldım elhamdülillah şu an kızım 7 günlük burada doğum yapacak doğumu yaklaşmış olan hamiş anneler Rabbim sizi de bir avazda kurtarsın İnşallah sağlıkla sıhhatle evlatlarınizi kucaklarınıza alırsınız inşallah ❤️❤️