Kızlar 38+5 teyim hala doğuracak gibi değilim bebişin hareketlerini hissediyorum sanki rahatmış gibi içerde :) 2 kere nst girdim sancım hiç çıkmadı doktor geçen hafta 10undan sonda doğurursun dedi normal pozisyonda şuan ama artık doğurmak istiyorum 😃 bir de göğüslerimde şişme vs olmadk süt gelme olayı da yok annemin 5 çocuğu var hiçbirimizi emzirmedi sütü yokmuş ama ablam 2 çocuğunu da emzirdi korkum acaba sütüm olmaz mı diye bu konuda tavsiyeleriniz nedir ? Doğurmak için ve sütüm olması için yürüyüş yapıyorum günlük 30 dk en kötü ev işi de yapıyorum hurma da yemeye başladım ama bilemiyorum tavsiyeleriniz nelerdir