Sabinakuzey ben yaklaşık 3 aylık hamileydim Doğu ekpresine bindik eşimle 24 saat Yol gittik tren otobüsten çok rahat çünkü içinde WC var ve kalkıp yürüyüş yapma alanı çok daha fazla ben hiç sıkıntı yaşamadan gittim geldim hatta dönüş yolculuğu 30 saat sürdü 😁