Ayden6 Kızlar bu her beslenmeden sonra sırta vurarak gaz çıkarma olayı ne zaman bitecek ilk bebeğim tecrübem yok bu yüzden soruyorum 🤷🏻♀️😄
DogaLina_ Ayden6 donmeye basladigi zaten iyice ama o zaman kendi gazini rahat cikartabilicek o zamana kadar cikartmaniz gerek
bikbikbikaak Ben 3 gibi bıraktım ama bizimki ağzından gaz çıkarabilen bi bebek olmadı hiç, ondan sanki formaliteden yapıyormuşum gibi geliyordu ondan bıraktım.
Ates06 bikbikbikaak kesinlikle benimkisinde ağızdan asla çıkarmıyor yinede yapıyorum her beslenmeden sonra belki çıkar diye