Arkadaşlar selam adettım 23 nısan bıttı 24 nısan ilişkiye girdikten 4 gun sonra bel agrılarım sonra kasık agrılarım basladı kahverengı leke gordum gogus agrımda var suan tahmınlerıme gore 2 haftalık hamıle olduğumu dusunuyorum ama 5 gun once test yaptım ve negatıf cıktı sızce hamılemıyımdır deılmıyımdır test erkenden bellı edermı yoksa ayın 16 sını bekleyıp adet gunumumu beklemem gereklı