Arkadaşlar başından beri normal doğum isteyen ve 27. Haftadan beri baş aşağı duran bebeğim var. Şu an 36 haftalığım, 35 haftada bebeğin yüzünün yukarı doğru olduğunu söyledi doktorum, yani baş aşağı ama yüzü arkaya değil öne bakıyor karnıma doğru. Bu şekilde doğumlar riskliymiş. Egzersiz verdi yapıyorum ama yaşayıp düzeltmiş olan normal doğum yapan var mı? Tanı olarak oksiput posterior olarak geçiyor