Kızlar adetim 1 gün gecikti normalde çok sancılı ve kanamalı olur şu an ara ara ağrı giriyor. Bugün de çok az sulu pembe gibi akıntı gelmiş 2 damla kadar takip ediyorum çoğalacak mı diye henüz bir şey yok peçeteye de gelmiyor. Regl olduğumu görmemek için lavaboya bile gidesim yok. Gelmezse cumartesi kan vereceğim. Dua eder misiniz bu gebelik olsun 🥺🙏🏻