Merhabalar
3 gün önce doktora gittim 25 haftalık hamileyim öncesinde de gidiyordum ama sürekli farklı doktor denk geliyordu en son gittiğim doktor bebeğin haftasina göre kafa yapısının küçük olduğunu perinatoloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi bende zar zor randevu buldum 15 ine ama biraz internetten bakınca endişe ettim açıkçası aynı durumu yaşayıp sorun olmayan veya ne şekilde sonuçlar oluyor bilen var mı