Merhaba lütfen yardımcı olur musunuz şu an 6+2 deyim 2 Mayıs beta 1602 5 Mayıs 2222 oldu ve vajinal ultrasonla bakınca kese göründü tekrar beta istedi 7 Mayıs beta sonucum 2860 pazartesi gel usg takibi yapacağız dedi böyle olan var mı sağlıksızsa bile düşükle mi sonuçlanır kanama ağrı belirtim yok