4 aydır geçmiyor nerdeyse yaptırab vaar mı arkadaşlar lütfen yazın
11Sedaanur ay iyi geliyo muymuş
Kudenova sende de mi var
11Sedaanur evet gebelikte oldu
kızlae yaptıran yokmu
Kudenova ne zamandır var
lanet hastalığa sahip olup kurtulan yok mu ya
???//.
11Sedaanur merhabalar bende de doğumdan sonra oldı botoks yaptırdınız mı acaba ?