bsrm Merhaba 7 haftalik hamileyim yaklaşık 1 aydan beri aşırı şişkinlik var bazen öyle bir şisıyor ki karnim nefes alamıyorum sizde böyle birşey yaşiyor musunuz
Minnakpopus bsrm çok olağan bir durum merak etmeyin. Regli olamadığımız için ve hormonlardan kaynaklı olan birşey
Ayseguls_baby bsrm 6+4 hamileyim bende de kabızlık sorunu var bide yemek yedikten sonra hazımsızlık oluyor
Visneli1so-s bsrm ayyy o hftalrda bende de oluyordu ilk 15-16 haftaya kadar daha da artıyor 20. Haftadayım hala yaşıyorum maalesef
Phyloo bsrm doktorum bana karın şişkinliği için ayakları sıcak tut çorapsız gezme yediğine dikkat et ağır şeyler yeme demişti işe yaradı bi’de sakız çiğnemek iyi geliyor diye duymuştum
bsrm Minnakpopus 3 hamileligim basıma ilk defa geliyor o yüzden acaba birşeye hassasiyetim mi olusti diyede mera lk ettim