İki ay önce kimyasal geçirmiştim diğer test silik çıktı ama negatifti kimyasalın değeriymiş adetime 10 gün var o siliklik gitmişmi beni yanıltmasın diye test yaptım sabah ilk idrarla freely marka yaptım yine silik çıktı hep böyle silik mi çıkacak Nisan ayının başında 2 çıkmıştı değerim bu zamana kalıp bu değeri göstereceğini düşünüyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi?