İkiz hamileydim birisi 7+0 da kalbi durdu diğeri şuan 11+5 günlük üç gün önce kontrole gittiğimde rahim ağızı uzunluğum iyi çıkmıştı 3.4 cm di 2.5 cm’nin altı riskli kabul edilir dedi doktorumuz bugün gittiğimiz de 2.7-2.6 ya düşmüş dedi bebek büyüdüğü için sanırım rahim ağzına dikiş atmamız gerekecek gibi dedi 16 Mayıs cuma gününe randevu verdi bugünle 10 gün var bu süre zarfında bir şey olur mu diye korkuyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı? Şiddetli ağrın olursa hemen gel dedi