Kubusnn bir kadın normalde yılda iki kez kullanabilir ben yılda onbeş kere falan kullandım hatta ayda iki kez kullandığım oldu sadece adetim gecikti o kadar eğer şimdi bir tane içip sonrasında içmezseniz gelecek ay adetiniz normal zamanda olur ve adet olunca da ilacın tüm etkileri gider bişey olmaz ve hatta ella çok güçlü hamile değilken onu kullandım emzirirken de ihtiyaç halinde onu için ben cerazette de kullandım 8 saat ara verip emzirmeye sonrasında gelen il sütü sağıp döktüm ondan sonrasında normalinde emzirmeye devam ettim sandığın ve bazı yorumlarda yazan kdar korkutucu değil