Benim ilk oğlumda 29.haftamda başlası. Muz süt kaşar yedim bol bol 39.haftaya kadar götürdük. 3400gr doğdu. 2.oğlumda hiç yaşamadım. Şimdi kızıma hamileyim ve malesef 27_28. haftamda başladı. Şu an bende 33+2 yim. Gelişimi 3 hafta geriden geliyor. Bol bol besl2nmeme rağmen kilosu düşük. Birde gebelik tansiyonum çıktı. Üniversite hastanesinden başka bir yer takip edemiyor malesef. 37.haftada alacaklarını söylediler. Zorlu bir süreç gerçekten