momBg Beta değerim 6 Mayıs 92,5 Bugün yani 8 Mayıs 135,2 Sizce artış nasıl 2.5 yıldır bu anı bekliyorum İnanın ağlamadığım an olmadı şu süreçte iyi bir yükseliş mi bu tarz yaşayan var mı 🥹🥹🥹
Minnakpopus momBg yani canım ya iki katı yada %60 en az artış bekleniyor ama bu değerlerle net bişe söylenemez. En son kanı me zaman verdiysen iki gün sonra aynu yerde aynı saatte tekrar kan ver ancak öyle düzenli olup olmadığı belli olur.
momBg Beta değerim 6 Mayıs 92,5 Bugün yani 8 Mayıs 135,2 Sizce artış nasıl 2.5 yıldır bu anı bekliyorum İnanın ağlamadığım an olmadı şu süreçte iyi bir yükseliş mi bu tarz yaşayan var mı 🥹🥹🥹
ppmerlina momBg artış biraz az gözüküyor. En az yüzde 60 oranında bir artış olmalı ve genelde 2 katı kadar artmalıdır. Yüzde 60 oranından hesap edince betanın en az 148 olması gerekiyor. Senin değerin aşırı az çıkmamış 135 çıkmış beta takibi yapmaya devam edin 🙏🏼🙏🏼
Rosegul momBg maşallah inşallah sağlıklı gebelik geçirirsin kuzum🧿 Bu ay farklı olarak ne yaptın bende 2 yıldır uğraşıyorum da
momBg ppmerlina canım benim yazdığın için çok teşekkür ederim öncelikle evet aynı hastanede ilk test saat 11:00 bugün kini de 13:00 verdim
momBg Ozge0635 ay valla mı canım yazdığın için çok teşekkür ederim yani bazılarını görüyorum böyle birden çok artıyor onu görünce şuan için bi kötü oldu ki anlatamam 💕🥹
momBg ppmerlina evet allahım yani inan o kadar kalbim sıkışıyor ki şuan yani yine vereceğim tabi kan ama yükselsin tek isteğim o🥹🥹🥹
Ozge0635 momBg yok canım ya kişiden kişiye fark ediyor bi kaç gün daha takip et bende 2 kere verdim mesela daha vermedim kontrole gidicem seninki kaç haftalık ?
ppmerlina momBg aşkım ben ilk olarak 30.5 ile öğrendim doktor bana hamile olmayabilirsin dedi şok geçirdim nasıl ya dedim değerin çok düşük düzenli artması lazım dedi ohoo şimdi bulantılarım bile başladı önemli olan 3 katı 5 katı artması değil sağlıklı bir artış olması. Şu an bence kötü bi durum gözükmüyor 2 günde bir kan vermeye devam et Allahın izniyle zamanla beta daha hızlı artıyor zaten 🥰 şimdilik dikkatli hareket et ❤️
momBg Eslem2112 amin canım sağolasın herkese bakıyorum kaç kat artıyor böyle görünce nasıl üzüldüm anlatamam 🥹
momBg Rosegul amiiiin allahım isteyen herkese nasip etsin dua et benim için güzel yükselsin canım , Zühre ana sultan macunu kullandım eşime de Propolis macununu verdim vesile tabi bunlar da işte allahım herkese sağlıklı bebek nasip etsin 🎀💕