Medos123 Anonim000 çok iyi yükselmiş. Benimkide böyle çok yüksekti ikizlerimi aldım kucağıma. İnşallah sizinkide öyledir 😍
tupbebekannesi52 Anonim000 hayırlısı olsun bana da dua eder misiniz 2. Transferim oldu 3. Gündeyim 🤲🏻🥰
Anonim000 tupbebekannesi52 ederim tabi rabbim inşallah güzel haberler almayı nasip eder içini ferah tut canım
Cambardak__ Anonim000 bende transfer oldum bugün 4.gunum acaba nasılsın belirtileriniz oldu neler yaşadınız paylaşır mısınız benimde 2 embriyo transfer edildi
Cambardak__ Anonim000 ciddi misin benimde bugun 4.gun hicbir belirtim yok ne göğüs ağrısı ne kasık ağrısı hicbir şey yok o yüzden korkmaya başladım acaba tutunmadi mi diye dusundum bir çok kişi belirti yaşamış benim yok diye üzülüyordum sen bana umut oldun
minigiminannesi03 Anonim000 daha benimkisi 2 gün oldu koyali merak etmiyor değilim tuttu mu tutmadı mı merak basladi benimde yavaş yavaş benimkisi de 5gun 2 embriyo
Anonim000 Cambardak__ strese sokma kendini benimde aynı iekildeydi hiç belirti yaşamadım 4 . Gün silik çizgiyle öğrendim inşallah sende güzel habelrer alırsın
Cambardak__ Anonim000 ahh inşallah canım en azından 1 haftalık olsun öyle evde test yaparım diye düşünüyorum 😇 silik cizgide olsa çıkar sanırım 5.gun embriyosuydu
Cambardak__ Esayyy977 35 yaş üstüysen ilk transferde 2 embriyo konabiliyor duruma göre risk yoksa, 35 yas altiysan önce 2 kez tek tek konuyor 3.de çift koyuyorlar