Merhaba arkadaşlar 28 nisan da doktora gittiğimde 5 haftalık olduğunu söyledi ve kesem göründü pazartesi doktora tekrar gidiceem kalp atışı için bugünden kan tahlilerime baktırdım ve betaya da 1340 çıktı sizce haftama göre çok mu düşük ilerliyor sizin değerleriniz kaçtı 6. Haftada yardımcı olurmusunuz