Hamilelik boyunca sizi en çok şaşırtan ya da ‘Yok artık, bu da mı oluyor?’ dediğiniz an neydi? Mesela ben belini tutup yürüyenleri görünce penguen gibi yürüyorlar derdim. Ama şimdi bende bel ağrısından bir penguene dönüştüm 😄 Birde hamilelikte sürekli burnunu çeken ablama laf ederdim, şimdi aynı şekilde hastalıktan kurtulamıyorum 🤣