Benim de bazen çok net hareketleri oluyor bazen de sadece kıpırtı şeklinde ve az oluyor, bence pozisyonuyla alakalı bir durum. Arkasını dönebilir yan durabilir falan ben öyle düşünüyorum. Bi günü bi gününü tutmuyor çünkü. Bazen kaburgama vuruyor bazen karnıma bazen alt bölgelerde hissediyorum dediğim gibi duruşuna göre değişiyor bence hissetme durumumuz. Sıkıntılı bir durum olsa suyu falan azalsa doktor söylerdi zaten