Elifbekir 32den sonrası böyle geciyor canım ben 36 haftalığım su an son üc dört haftadır ellerim sisiyor ve hep uyusukluk var dr normal dedi.hele yürümek artık cok zor ben ayaga kalkınca bebekte baslıyor ayagını diretmeye zor gercekten Allah yardımcımız olsun