Bende 30.haftadayım ve 1 haftadır nasıl belim ağrıyordu kasıgımdan bacagıma vuruyordu, arkadan yukarı kaburgalarıma çıkıyordu çok korktum erken doğar falan diye ama çok şükür sıcak su torbası koydum belime kuyruk sokumunun oraya geçti inş.sende tehlikeli bişey yoksa sıcak tut kendini